Адрес:2 микрорайон, 28 А, 3 этаж, 308 офис/Алматы
+7 700 770 7090
info@zerbala.kz

ЖТT CAS

Зерек балалар орталығы

Адам интеллектінің тұжырымдамасы-психологиялық ғылым адамзатқа жүз жылдан аз уақыт бұрын енгізген ең маңызды салымдардың бірі. Зерттеушілер, әсіресе, осы кезеңнің соңғы елу жылда зерттеудің қолданбалы және теориялық салаларындағы интеллект туралы тамаша ақпарат алды. Соңғы уақытта психологияның заманауи білімдеріне негізделген тестілер жасау үшін қолданбалы психология саласында қарқынды күш-жігер жұмсалды.(Кауфман және Кауфман 1983, 1993; Вудкок және Джонсон, 1989). CAS (Cognitive Assesment System) интеллектке дәстүрлі емес тәсілдердің бірі болып табылады, өйткені ол жақында ұсынылған «интеллект когнитивтік процестерге негізделген»көзқарасымен келіседі. деконструктивтік интеллект жүйесі-интеллектке ең көп таралған тәсілдердің бірі. Ол КАС Дас, Наглиери және Кирби (1994) психологияның алдағы теориялық және қолданбалы салаларын қорыта отырып құрылды.

CAS жоспарлау бағалау үшін арнайы әзірленді, назар, 5 ден 17 Dec жастағы адамдардың бір мезгілде және дәйекті когнитивті операциялар. Бұл тәсілге сәйкес, адамның когнитивті қызметі 4 бөліктен тұрады.

  • Когнитивтік бақылауды қамтамасыз ететін жоспарлау операциялары
  • Белгілі бір уақыт кезеңі ішінде мақсатты сайлау когнитивтік белсенділікті қамтамасыз ететін қалаған мақсатқа, тұрақтылыққа және өзін-өзі бақылауға, зейінді операцияларға қол жеткізу үшін процестерді пайдалану
  • Ақпаратты өңдеудің екі нысаны болып табылатын бір мезгілде және дәйекті когнитивті операциялар

Мазмұны

Неге CAS сынағы

CAS сынағының негізінде pass теориясы жатыр. Пасс теориясы таңдалған көптеген себептер бар, ол КАС негізіне алынды. «Психологиялық өлшеулер байқалатын реакцияларға негізделген болса да, олар аз пайдалы және маңызды болады.»бұл пікір.

Бастауыш мектеп алдында және бастауыш мектеп деңгейінде CAS тестілеудің маңыздылығы (бастауыш мектеп-орта мектеп

CAS тесті, сондай-ақ баланы когнитивті бағалайтын болғандықтан, дәстүрлі интеллект тестіне қарағанда, бастауыш білім алуға (бастауыш мектеп-орта мектеп) және бастауыш мектепке дейінгі балалар бастауыш мектепке дайындық деңгейлері, оқыту дағдыларындағы күшті және әлсіз жақтары, ілтипат, жоспарлау, өңдеу жылдамдығы, уақытты тиімді пайдалану және т. б. бар.

4 CAS шкаласының академиялық облыспен байланысы

Жоспарлы

  • Ақпаратты ұйымдастыру және ұсыну
  • Сюжеттік тақырыпты жасау, нақтылау және емле ағынын өңдеу
  • Математикалық есепті шешу үшін пәнге назар аудару математикалық ережелерді есте сақтау, қолдану және бағалаумен байланысты.

Бір Мезгілде Когнитивті Операциялар

  • Сіз көріп, негізгі идея жету түсіндіру мүмкіндігі
  • Ақпаратты беру, бөлшектерді және бүтін
  • Көрнекі ақпаратты есте сақтау, нұсқаулықтар алу мүмкіндігі
  • Бұл фигураларды салу және жазу қабілетіне байланысты.

Назар

  • Сабақты алаңдамай тыңдау мүмкіндігі
  • Сабаққа уақытылы дайындалу мүмкіндігі
  • Шыдамды болу мүмкіндігі
  • Сипатталған білімдердің маңыздыларын ажырату, топтастыру қабілеті
  • Бұл бірнеше ұсынымдарды оңай орындау мүмкіндігімен байланысты.

Сабақтастықтың Когнитивті Операциялары

  • Үлгілер бар тақырыптар
  • Тыңдау мүмкіндігі және есте тақырып, ол еститін
  • Бірнеше директивалармен математикалық есептер
  • Бұл шетел тілдерін меңгерумен байланысты.

CAS қолдану және пайдалану

CAS когнитивті үрдістерде 5-17 жастағы мектеп жасындағы балалардың құзыреттілігі мен деңгейін анықтау мақсатында әзірленді. CAS келесі жағдайларды бағалау мақсатында қолданылады.

Дарынды Балаларды Бағалау

Барлық төрт CAS шкаласы артықшылықтарды бағалау үшін қажетті когнитивті процестерді бағалауға мүмкіндік береді. CAS когнитивті процестерді кең өлшеуге мүмкіндік береді және дәстүрлі интеллект сынақтарымен өлшеуге болмайтын когнитивті аймақтардан асып түсетін адамдарды анықтауға болады. Өлшенген функциялардың кең ауқымына байланысты, ол дәстүрлі тестпен анықталатындарға қарағанда әр түрлі салаларда олардан асып түсетін балаларды бірдейлендіре алады.

Назар тапшылығы және гипербелсенділік бұзылыстары бар балаларды бағалау

CAS назар тапшылығы және гипербелсенділік(СДВГ) бұзылыстары бар балаларда когнитивті өңдеу сипаттамаларын бағалауға арналған лайықты құрал болып табылады. Назар мен жоспарлау таразы бұл диагноз деп саналады, әсіресе маңызды. Назар шкаласы практикалаушыларға адамның сайлау зейінінде қаншалықты табысты екенін, тиісті стимулға бағдарлауды және қолайсыз стимуляторларға қарсы тұруды анықтауға мүмкіндік береді. Жоспарлау Ауқымы; бұл тәжірибе жүргізушілерге когнитивті қызметті ұйымдастыруда балалардың қаншалықты табысты екенін анықтау және олардың бағдарламалау деңгейін анықтау үшін жақсы бағалау құралын береді.

Оқытудағы Қиындықтары Бар Балаларды Бағалау

CAS сондай-ақ оқытуда қиындықтар негізінде жатқан когнитивті процестерді бағалау үшін қолайлы құрал болып табылады. Мысалы, бұл оқу кезінде шифрлеуге байланысты сабақтастықты когнитивті өңдеу мәселелерін анықтауға көмектеседі. Когнитивті өңдеуді бір мезгілде және дәйекті бағалау оқылған түсінумен байланысты болуы мүмкін. Осыған ұқсас, оны математикалық есептерді шешумен байланысты жоспарлау мәселелерін анықтау үшін пайдалануға болады.

Табысқа Алдын Ала Логикалық Қорытынды Қажет

CAS балалардың академиялық жетістіктерін болжауға тырысады. Пасстың әрбір төрт шкаласы академиялық үлгерімнің нақты салаларындағы жетістіктермен және сәтсіздіктермен байланысты. Толық шкаланың стандартты бағасы базалық табысты алдын ала анықтау үшін ең жақсы көрсеткіш болып табылады. Әр төрт өту шкаласы үшін стандартты балдар академиялық үлгерімнің нақты салаларымен байланысты.

Ақыл-Ой Кемістігі Бар Балаларды Бағалау

CAS баланың ақыл-ой кемістігі ықтималдығын анықтау кезінде екі аспектіде пайдалы. Біріншіден, ол бала кейінірек білім арқылы білген ақпаратты аз қажет ететін бағалауды қамтамасыз етеді. Осылайша, бала білім болмауына байланысты тестерде сәтсіздікке ұшырамайды және оның табиғи өнімділігі бағалауда толық көрініс табады. Соңғысы дифференциалды диагностикаға көмектесе алады, өйткені ол түрлі когнитивті процестерді бағалауға мүмкіндік береді.

Травматикалық Бас Сүйек-Ми Жарақатымен Балаларды Бағалау

Пасстың төрт шкаласының әрқайсысы жарақаттық бас сүйек-ми жарақатына сезімтал когнитивті процестердің кең спектрін өлшеуге мүмкіндік береді. Ұйымдастыру, импульстік бақылау, назар аудару, мәселелерді шешу және жоспарлау, әсіресе травматикалық бас сүйек-ми жарақаты бар балалар (Savage & Wollcott, 1994), және CAS осы когнитивті функцияларды қамтиды.

Маңызды Эмоционалдық Бұзылулары Бар Балаларды Бағалау

CAS маңызды эмоционалдық бұзылулары бар балаларды бағалауға көмектесе алатын ақпаратты ұсынады. Бұл балалардың мінез-құлқын бақылау, басқа адамдармен бастан кешірген әлеуметтік мәселелер және импульсивтілікке қатысты бастан кешкен қиындықтар CAS жоспарлау шкаласы бойынша төмен баллдармен байланысты болуы мүмкін.

Жоспарлау Проблемалары Бар Балаларды Сәйкестендіру

CAS баланы жоспарлау мен ұйымдастыру деңгейін бағалаудың жүйелі және құрылымдық әдісін ұсынады. (Вейандт және Уиллис, 1994). Жоспарлау аттестаттары баланың іс-әрекетін ұйымдастырады, тиісті стратегияларды, импульсивтілікті пайдаланады, өз мінез-құлқын реттейді және бағалайды.