Адрес:2 микрорайон, 28 А, 3 этаж, 308 офис/Алматы
+7 700 770 7090
info@zerbala.kz

ЖТT Wisc-R

Зерек балалар орталығы

Жарғымен ұйымдастырылған BBT балаларды психикалық, физикалық, эмоциялық, әлеуметтік және рухани салаларда бағалауға және бағыттауға мүмкіндік беретін «тұлғаны толық көлемде тану» бағдарламасының қысқаша атауы болып табылады.

Біздің мақсатымыз-балалар үшін WISC-R интеллектінің тестін қолдана отырып, интеллект деңгейін анықтау, сондай-ақ олардың ақыл-ой, физикалық, эмоциялық, әлеуметтік және рухани аспектілерін тану, оларды барлық аспектілер бойынша бағалау, отбасын осы процеске тарту, олардың пән туралы хабардар болуын арттыру және не істеу керек туралы хабардар болуын арттыру.

Бұл процестің әрбір кезеңінде ата-ана, психолог және мұғалім ынтымақтастықта болады және бар проблемаларды шешу жолдарын ұсынуға бағытталған.

Біздің елдегі білімдік диагностикалық зерттеулер Жалпы бағаланғанда, зерттеулердің көпшілігі, болжам бойынша, олардың балаларының психикалық жағдайын анықтау шеңберінен шықпайды, өкінішке орай, отбасы үшін. Баланың ақыл-ой шотымен байланысты бағалау кезеңіндегі отбасын басқару ғана дамудың басқа кезеңдерін елемеуге әкеп соғады.декаденттік бағалау-бұл баланың психикалық нәтижесіне қатысы жоқ. Дегенмен, интеллект балалардың жетістігінде орын алады, сондай-ақ өзіне сенімділік, батылдық, моральдық құндылықтар, адами қатынастар, мотивация сияқты әлеуметтік, эмоционалдық және рухани салаларда даму.

Осы тәжірибеге сүйене отырып, біз интеллект сынағын қолданамыз, ол интеллект тестілері, сондай-ақ бағалаудың жобалық құралдары, сауалнамалар мен құрал-саймандар, сондай-ақ жеке интеллект сынағы болып табылатын Wisc-R тесті қамтиды.

WISC-R Интеллект Тестінің Тарихы

WISC-R интеллект сынағы ересектер үшін 1939 жылы дайындалды, содан кейін бұл шкала 1955 жылы жаңартылды және атауы WAIS(Wechsler ересек интеллект шкаласы) өзгертілді. 1949 жылы Дэвид Векслер ( 1896-1981 ) 6-16, 11 жастағы балаларға арналған Интеллект сынағын дайындап, Wisc (Wechsler балаларға арналған Интеллект шкаласы) атауын қойды. Бұл шкала 1974 жылы қайта қаралып, WISC – R (Revised) тесті пайда болды, сондықтан стандарттау кезеңі аяқталды. Зерттеу нәтижесінде, бұл тест кіші жас топтарына қолданылуы мүмкін, Wechsler 4-6 және 2 жастағы мектеп жасына дейінгі балалар үшін WPPI аяқтады ( Wechsler мектеп жасына дейінгі балалар үшін интеллект шкаласы). Векслер оны екі негізгі атауына жинады, негізінен сөздік және орындаушылық, бірақ олар тест мазмұны бойынша ерекшеленеді. Бұл зерттеудің ең маңызды аспектілерінің бірі-бала өз құрдастарының арасында өз жағдайын көре алады және өз жағдайын зерттейді.

WISC-R Интеллект Сынағы

1949 жылы Дэвид Вешслер құрған және кейінгі жылдары әзірленген WISC-R тесті 6-дан 16 жасқа дейінгі балалар сауатсыз аяқтай алатын интеллект сынағы болып табылады.WISC-R декрет тесті 1949 жылы Дэвид Вешслер әзірледі.

  • 6-дан 16-ға дейінгі балаларға қолданылады.
  • Ол интеллект сынағы ғана емес, сонымен қатар психологиялық интерпретациясы бар.Бұл интерпретация дәл және айқын емес, дегенмен, ол бізді әкеледі, өйткені ғана пайдаланылады.

Тест 2 бөлімнен тұрады:

1-сөздік тесттер: баланың оқуға қабілетін, сыртқы әлемнен алған білімін өлшейді. Бұл ақпарат-отбасы, қоршаған орта және оқумен алынған ақпарат.

2-өнімділік тесті: баланың визуалды-кеңістіктік-моторлы аймағында дағдыларын өлшейді. Тест өнімділігінің бөлігі негізінен визуалды және назар аудару дағдыларын талап ете отырып, қолмен айла-шарғы жасай алатын тестіден тұрады.

Вербалды және орындаушылық топқа жататын аттестаттар балаға тез ретпен беріледі. Тест кезінде зерттеуден бас тартпауы және тестке деген қызығушылықты сақтамауы үшін оған ауызша интеллект бөліміне жататын подстест берілгеннен кейін өнімділік беріледі.

Вербалды Интеллект Тобына Жататын Наразылық

Жалпы білім: бұл тест бала өз мектебінен, отбасынан және қоршаған ортасынан ала алатын білімін, оқуға қызығушылық пен қызығушылықты, ұзақ мерзімді жадта(long term memory) ақпаратты сақтау дағдыларын өлшейтін тест болып табылады.

Ұқсастығы: бұл тест баланың жіктеу және дерексіз ойлау қабілетін өлшейді. Осылайша, бала екі ұқсастықты табу үшін, ол Тұжырымдаманың дамуы мен абстрагироваться қабілеті болуы тиіс.

Арифметика: ақыл-ойдан есептеу-қысқа мерзімді жадты, ақыл-ойды ұйымдастыру мен зейіннің дағдыларын өлшейтін подтест.

Лексика: бұл сіздің балаңыздың сөздер мен ұғымдарды анықтау және оларды білдіру қабілетін өлшейтін подтест. Ол сондай-ақ ұзақ мерзімді жады туралы ақпарат береді.

Пікір: әлеуметтік оқиғаларды бағалау-бұл күнделікті әлеуметтік мәселелерді талқылау және тәжірибелік шешімдер құру қабілетін өлшейтін подтест.

Сандардың реті: бұл подтест балалардың есту қысқа мерзімді жады мен жұмыс жадын өлшейтін резервтік подтест. Осылайша, бала дыбыстық ынталандыруды қабылдау және оларды ақыл-есімен қайталау қабілетін дамытады.

Өнімділік Зияткерлік Тобына Жататын Аттестаттар

Бейнені аяқтау: бұл сіздің балаңыздың көрнекі назарын арттырады, бөлшектерді көру қабілетін күшейтеді, маңызды нәрсе ажыратады, көрнекі қырағылық дағдыларын өлшейді. Сіздің балаңыздың суретінде (объектіде) жоқ мәліметтерді көрсетуді де, сондай-ақ айтуды да сұрайды.

Суреттерді өңдеу: бұл оқиғаны жалпы көру, жоспарлау, оқиғалар арасындағы себеп-салдарлық байланысты орнату және олардың пайда болу тәртібімен оларды декомпозициялау қабілетін өлшейтін подтест.

Текше үлгісі: бұл көзбен қабылдау Күшін, қол мен көздің үйлесімділігін және тұтас бөлікті көру қабілетін өлшейтін подстест.

Бөліктердің бірігуі: бөлік-бұл барлық қатынастарды түсіну, алдын ала көру және бөліктерден жаңа бүтін жасау қабілетін өлшейтін кіші бөлім.

Құпия сөз: бұл уақытпен бәсекелесу қабілетін өлшейтін, назар аударту, қысқа мерзімді көру жады, осы тапсырмада психомоторлық жылдамдықтың жаңа міндеті мен дағдыларын тез үйренетін подтест.

Лабиринттер: бұл подтест баланың психомоторлық дағдыларын өлшейтін резервтік тест, қозғалысты көзбен үйлестіру қабілеті. Ол сондай-ақ мәселені шешу қабілетін көрсетеді.

Сіз 3 күн ішінде біздің мекемеде өткізілген WISC-r интеллект сынағының нәтижелері туралы есеп ала аласыз.